Bo osły nie powinny kopulować, czyli cytat z cyklu „bez komentarza”

Do poznańskiej radnej PiS Lidii Dudziak miały zgłosić się matki zbulwersowane osłami kopulującymi tuż przy placu zabaw w Starym ZOO w dzielnicy Jeżyce. – Dzieci to oglądają, przecież tak nie może być – mówi Dudziak portalowi epoznan.pl.

TOK.FM

Osły rozdzielono siatką, bo przecież w Polsce nawet przyroda musi słuchać wybrańców narodu, prawda?

Czy radnej Dudziak grożą jakieś konsekwencje? Szef klubu PiS twierdzi, że już z nią rozmawiał i na tym się skończy. – Wystarczy, że osły są ukarane. Jeszcze radną mam karać? – pyta z uśmiechem.

GAZETA.PL

4 thoughts on “Bo osły nie powinny kopulować, czyli cytat z cyklu „bez komentarza”

    • nigdy nie wiadomo kiedy człowiek (lub osioł) znajdzie się pomiędzy polityką a innym osłem (lub człowiekiem)

      😉

  1. Wybuchłam śmiechem jak o tej sprawie usłyszałam w wieczornym wydaniu wiadomości jednej ze stacji tv. Po prostu brak mi słów, aby wyrazić to, co chciałabym w tej sprawie. Śmiać mi się tylko chce, do czego dochodzi;D

    • nie ma się co śmiać, szeroko rozumiana kadra urzędnicza gotowa jest nieustannie bić rekordy Guinessa i nie tylko w podlizywaniu się potencjalnej nowej władzy 😉

Skomentuj

