A gdzie pracuje Twój tata? Dowcip na poniedziałek.

Na odreagowanie poniedziałku, dla wszystkich użytkowników sprzętu zniewolonego przez firmę z Redmont 😉

 

W szkole na lekcji pani pyta dzieci, gdzie pracują ich tatusiowie.
– Mój tata jest piekarzem – mówi Jacek.
– A mój jest kierowcą – mówi Ola.
– A mój tata jest lekarzem – mówi Małgosia.
– No a twój tata, kim jest? – pyta Pani Jasia.
– No, mój tata… tańczy w klubie gejowskim – odpowiada Jasiu.
Na przerwie pani podchodzi do Jasia i pyta:
– Jasiu, twój tata naprawdę tańczy w klubie gejowskim?
– Nie – odpowiada Jasiu – Mój tata pracuje w Microsofcie, ale wstydziłem się powiedzieć.

8 thoughts on “A gdzie pracuje Twój tata? Dowcip na poniedziałek.

  1. ja bym się w tym dowcipie doszukiwał ukrytej metafory 🙂
    pomijając zestawienie „micro” i „soft” w odniesieniu do męskich organów płciowych, skupiwszy się za to na nazwisku ojca załozyciela, w którym wyraźnie występuje (przynajmniej fonetycznie) słowo „gay” sprowadza sie wszystko – a jakże – do klubu gejowskiego 🙂
    Oj, juz tak miewam skłonności do zjadliwej nadinterpretacji 🙂

Skomentuj

