Ciężka środa… parę zdjęć z wczoraj

Jeszcze kilka dni temu – dokładnie w niedzielę, pogoda rozpieszczała (co widać, mniej więcej, na naszym fotospacerze). Wczoraj jednak wydarzenia drastycznie przyśpieszyły… w przeciwieństwie do samochodów na drogach, które zwolniły ;-). Jadąc do pracy (jedyne trzy godziny zamiast jednej) nie miałem weny na fotografie, ale wracając… zaryzykowałem kilka strzałów. Będzie pamiątka z Uderzenia Zimy 2012 ;-).

Oto parę fotek z wczoraj.

 I jeszcze kilka…

 

 

A śnieg pada i pada…

 

20 thoughts on “Ciężka środa… parę zdjęć z wczoraj

    • e tam, odważnie. Stawałem na drodze, wychodziłem z auta i robiłem zdjęcie. Wczorajszy ruch samochodowy to było ok 20% tego co zawsze, dzisiaj może trochę więcej. Ci co nie muszą się poruszać, to nie robią tego 😉

    • owszem, wreszcie jest 😉
      szkoda że na weekend jakieś chlapy zapowiadają… miałby człowiek ochotę przejść się i poszaleć trochę, a tu znowu będzie kaputt ;-(

  1. -ja dziś oczom nie wierzyłam,że jest tyle śniegu,ale aparatu nie biorę,boję się…..mam nadzieję,że nie zasypało Was…
    😉

  2. Ja praktycznie całą środę przespałem, dopiero wieczorne wiadomości skłoniły mnie do podciągnięcia rolet i zajrzenia przez okno. I faktycznie, śnieg leżał, a chodnik przed domem nieodśnieżony. Dobrze, że przynajmniej sąsiedzi są w porządku 😉

    • jacy w porządku, skoro śnieg nie odgarnięty? 😉
      a swoją drogą, można się nieźle było zdziwić, bo świat się nieco zmienił w ciągu tych paru-parunastu godzin…

  3. Byliby mniej w porządku, gdyby zadzwonili po straż miejską. Kolega już miał taki przypadek, zmęczony wraca po nocy z pracy – śnieg nie pada, budzi się 6h później – chodnik zasypany a chwilę później dzwonią mu do drzwi mundurowi…

    • no tak, pod tym względem sąsiedzi to swego rodzaju wyzwanie. Zresztą, o sąsiedzkiej przychylności i dobroci książki możnaby pisać. Grube książki. Ciekawe książki 😉

  4. Mnie się pierwsze dwa zdjęcia skojarzyły z pustynią. Gdyby tak zmienić kolor śniegu na jakiś żółty i dodać błękit nieba to byłaby pustynia jak znalazł 🙂

Skomentuj

